Subject: Teabenõue
From: "Rein Parelo" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Cc: "Rein Parelo" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 16:27:00 +0300

Austatud Kultuuriministeerium

Rahandusministeerium on oma veebilehel avaldanud riigi kuluarvestuse
infosüsteemi KAIS juhendi/käsiraamatu
<https://fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/riigieelarve-ja-eelarvestrateegia
/tegevuspohise-eelarvestamise-kasiraamat/reeglite-tabel-reeglid>
https://fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/riigieelarve-ja-eelarvestrateegia/
tegevuspohise-eelarvestamise-kasiraamat/reeglite-tabel-reeglid (edaspidi
nimetatud ka: „Juhend“).

Avaliku teabe seaduse § 6 alusel palun Kultuuriministeeriumil väljastada
Optime OÜ-le järgmine teave:

1.	26. septembril 2024 Vabariigi Valitsuse poolt Riigikogule esitatud
riigi 2025.a. eelarve seaduse eelnõu aluseks olnud andmed
Kultuuriministeeriumi osas:

a.	Juhendi punktides 9.3.1.2. ja 9.3.1.3. viidatud tabel REEGLID ja
tabel REEGLID_JRK. Kui mudel on 2025 eelarve koostamise ajast muuutnud ja
vastavat versiooni ole salvestatud, siis väljastada viimane kehtiv
versioon;
b.	loendite tabelid ASUTUS, RESS, ORG, LOOK, KONTO, EAP, OBJ, WBS,
GRANT;
c.	eelarve sisendandmed, st Juhendi punktis 9.3.1.1. viidatud tabel
ECE;

2.	tegelikud andmed (summad) ministeeriumi majandusarvestusest
(pearaamatust) dimensioonide ASUTUS, RESS, ORG, LOOK, KONTO, EAP,
OBJ,WBS,GRANT ja kuude lõikes perioodis 01.01.2024-31.03.2025

Olen teadlik, et mudel on koostatud kasutamiseks spetsiifilises tarkvaras.
Palun andmed väljastada kas xlsx või csv vormingus.

Juhul, kui küsitud on andmed on olemas avaandmetena, palun viidata
allikale ja neid andmeid täiendavalt esitada ei ole vaja.

Palun taotletav teave saata e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

Rein Parelo

Optime OÜ

5034651